Пошуковий запит: (<.>A=Компанець Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Компанець Н. М. Використання програмово-методичного комплексу в організації психолого-педагогічного супроводу інклюзії дитини з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Н. М. Компанець // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 10. - С. 97-105 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_10_18
|
2. |
Компанець Н. М. Організація превентивного етапу інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Н. М. Компанець // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 223-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__29
|
3. |
Компанець Н. М. Використання програмно-методичного комплексу в складанні індивідуальної програми з математики для дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Н. М. Компанець // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2012_3(1)__14
|
4. |
Компанець Н. М. Педагогічні умови професійного спрямування іншомовної підготовки майбутніх фахівців біомедичної інженерії [Електронний ресурс] / Н. М. Компанець // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 40. - С. 224-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_40_55
|
5. |
Компанець Н.М. Диференційоване навчання як необхідна умова інклюзіїдитини з ооп в загальноосвітнє середовище [Електронний ресурс] / Н.М. Компанець // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 7. - С. 41-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_7_8
|
6. |
Компанець Н. Проекція проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера [Електронний ресурс] / Н. Компанець // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2017. - № 1. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2017_1_9
|
7. |
Компанець Н. М. Іншомовне спілкування майбутніх фахівців сфери біомедичної інженерії, як професійна та педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. М. Компанець // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 41. - С. 361-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2015_41_80
|
8. |
Компанець Н. Використання інформаційно-комунікативних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / Н. Компанець // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 48. - С. 136-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_48_35
|
9. |
Компанець Н. М. Формування інформаційної культури студентів біомедичного профілю [Електронний ресурс] / Н. М. Компанець // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 49. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_49_35
|
10. |
Компанець Н. Можливості застосування інноваційних методик зі студентами – фізичними терапевтами [Електронний ресурс] / Н. Компанець // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2021. - Вип. 12. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2021_12_16
|
11. |
Компанець Н. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців-реабілітологів [Електронний ресурс] / Н. Компанець // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2022. - Вип. 4. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2022_4_3
|